pondělí 12. března 2012

Je to nádhera, udělili jste to Edo s Klárou moc pěkně, ale proč jen vy dva? Resp. s Ondrou tři.
Může mi to někdo z ostatních vysvětlit?
To jste o tolik línější než Pražáci? Tomu se mi ani věřit nechce.
Nebo se mi to jenom špatně zobrazuje?
Nebo Vladimír ty ostatní ještě nestačil přidat? je to napínavé, je to hodně napínavé...
Odpověď se dozvím od vás a spolu s vámi ve středu 14.3. od 13 hod. v atelieru.

ad Eda - letní scéna ano, ale měla by rozšiřovat možnosti ostrova, asi by nebylo nejlepší
snažit se o extenzi stávajících divadelních scén....jsou to jiné provozy, lepší bude scénu přilepit
k fungujícím festivalovým ostrovům
Hodně se mi líbila ta zmrazovací varianta, např. takový most tvořený lokálním zmražením
mne přímo fascinuje, stejně tak zmražené rameno, zajímali by mne technické možnosti tohoto
efektu a nevím proč mi to připomíná tu trhlinu v tate modern. Obrázky bruslařů a
běžkařů na Vltavě jsou nádherný, a teď zajímavé by byly i v létě, lokálně ...

ad Klára -- je zapotřebí domyslet interakci s terénní konfigurací ostrova,
asi to nepůjde dotáhnout až k okrajům, ale to ani není potřeba, čerpadel bych se nebál,
budu o tom ještě přemýšlet, zatím je to takové hodně chudé....

A.NOvák

Žádné komentáře:

Okomentovat